ÖTSZÁZ LITERES KISFRÖCCSEL KAMPÁNYOL A BORMARKETING

2009-06-05 | kreativ.hu
Végre van logója a Wines of Hungary-nek és a tendernyertes cég már dolgozik a márka honlapján - tudta meg a Kreatív Online Nemes Richárdtól, a Magyar Bormarketing Kht. ügyvezetőjétől. Közben a belföldi fröccskampány is élesedik, 500 literes pohárban megcsinálják a világ legnagyobb kisfröccsét.

Végre van logója a Wines of Hungary-nek és a tendernyertes cég már dolgozik a márka honlapján - tudta meg a Kreatív Online Nemes Richárdtól, a Magyar Bormarketing Kht. ügyvezetőjétől.
ÖTSZÁZ LITERES KISFRÖCCSEL KAMPÁNYOL A BORMARKETING

Közben a belföldi fröccskampány is élesedik, 500 literes pohárban megcsinálják a világ legnagyobb kisfröccsét. A Magyar Bormarketing Kht. és az Agrármarketing Centrum (AMC) megtalálta azt a céget, amely a nemzetközi promóciókra szánt Wines of Hungary márka arculatát kitalálta, emellett pedig weboldalt is fejleszt. A két jelentkező közül a Hamu és Gyémánt és az angol központú Kemistry közösen nyerte meg a feladatokra meghirdetett tendert, amit tavasszal azt követően írtak ki, hogy a tavaly októberi közbeszerzést forráshiányra hivatkozva érvénytelenítették - mondta el kérdésünkre Nemes Richárd, a közhasznú társaság ügyvezetője. Az új kiírásban már nem szerepelt a magazinkészítés, a feladatok arculati kézikönyv készítésről és weboldalról szóltak.

„A kiválasztott arculat vizuális világát meghatározó logó Magyarország 22 borvidékét szimbolizálja, elrendezése pedig azt a pillanatot örökíti meg, amikor a bor a kóstolás pillanatában elindul a pohárban” - tájékoztatott a marketingkommunikációs eszközök tervezésével is foglalkozó Hamu és Gyémánt. A logóban minden egyes borvidék olyan egyedi színt kapott, amely a tervezők szerint visszavezethető jellemző klimatikus és termőhelyi adottságaira, valamint jellegzetes tradícióira és borkulturális örökségére.

Omar Honigh, a Kemistry ügyvezetője szerint Magyarországnak mélyen gyökerező borkészítési hagyományai vannak, ráadásul a jelenkori eredményei mind minőség, mind sokszínűség szempontjából imponálóak. „Ennek megfelelően kell a Wines of Hungary-nek is elfoglalnia helyét a nemzetközi bortérképen. Az pedig, hogy mindez a logóban ilyen letisztultan jelenhet meg, az ügyfél bátorságának is köszönhető, hiszen elfogadta azt a javaslatunkat, hogy a legtöbb versenytárs nemzeti márkával ellentétben, a Wines of Hungary esetén ne a hagyományos és nemzeti szimbólumokra épüljön az arculat” – tette hozzá Omar Honigh.

Összehasonlításképpen itt megnézheti más nemzeti bormárka arculatát: Wines of Chile, Wines of France, Wines from Spain, Wine Australia.

Csetényi Csaba, a kiadó alapítója elmondta, hogy a Wines of Hungary arculati elemeire alapozva, a Magyar Bormarketinggel szoros együttműködésben alakítják majd ki a márka angol nyelvű honlapját.

A Winesofhungary.com a tervek szerint októbertől várja majd a nemzetközi borpiac szereplőit, vagyis az oldal kifejezetten a szakmának szól majd.

A világ legnagyobb kisfröccse


Közben a Magyar Bormarketing Kht. belföldön is felel a magyar bor népszerűsítéséért, hamarosan elindult a fröccskultúra-kampány, amit az Issues Management és a Berg Média közösen intéz.

A társaság a kampányt azzal a céllal szervezi, hogy „e méltatlanul háttérbe szoruló, jellegzetes és kultúránkba szó szerint beleivódott frissítő ital fogyasztásának lendületet adjunk, egyúttal népszerűsítsük a mértékletes, minőségi magyar borfogyasztást”. A kampány része, hogy június 20-án a budapesti Városháza téren Guiness-rekordkísérletként elkészítik a világ legnagyobb kisfröccsét, amihez egy külön erre a célra készített 500 literes poharat használnak majd fel. A kisfröccs a közönségé lesz.

További Hírek

Minden borbarát tudja, hogy ha február, akkor Furmint. A furmint szempontjából koncentrált időszakban országszerte, sőt immár határainkon túl is éttermek, borkereskedők, események hívják fel a figyelmet a szőlőfajta értékeire.
Minden borbarát tudja, hogy ha február, akkor Furmint. A furmint szempontjából koncentrált időszakban országszerte, sőt immár határainkon túl is éttermek, borkereskedők, események hívják fel a figyelmet a szőlőfajta értékeire.
2020-02-20

Minden borbarát tudja, hogy ha február, akkor Furmint. A furmint szempontjából koncentrált időszakban országszerte, sőt immár határainkon túl is éttermek, borkereskedők, események hívják fel a figyelmet a szőlőfajta értékeire.

Jó hír a bor iránt rajongóknak: idén is lesz VinCE Budapest!
Jó hír a bor iránt rajongóknak: idén is lesz VinCE Budapest!
2020-02-19

Ismét megnyitja kapuit április első hétvégéjén a VinCE Budapest Wine Show a Várkert Bazárban. Az ország egyik legjobban várt beltéri boros eseményén több száz bor, pezsgő és párlat kóstolására lesz lehetőség.

Irodalmi bor lett a REDy
Irodalmi bor lett a REDy
2020-02-18

Nemzetközi irodalmi díjátadó ceremóniát színezett a vörös házasítás: a REDy.

 

Nem csak bor készül a szőlőből
Nem csak bor készül a szőlőből
2020-02-17

Az Argiolas szardíniai birtokon 5000 tonna szőlőt szüretelnek évente. Mariano és Barbara büszkék arra, hogy csak őshonos fajtáik vannak, így hozzájárulnak a körkörös gazdasághoz.

Az amerikai büntetővám betehet a francia boroknak
Az amerikai büntetővám betehet a francia boroknak
2020-02-12

Rekordszintre emelkedett a francia borok és szeszesitalok exportja tavaly, de az idei kilátások egyelőre kedvezőtlenek - írja az MTI a francia bor- és szeszesital-exportőrök szövetségének (FEVS) közlése nyomán.

Debrecen város bora - Most először hat bor és egy pezsgő viselheti a címet
Debrecen város bora - Most először hat bor és egy pezsgő viselheti a címet
2020-01-30

A Debrecen város bora címet most először egy teljes borkínálatban, hét kategóriában ítélték oda, a díjazottak egy évig lesznek a város borai.

A klímaváltozás miatt eltűnhet a tokaji bor
A klímaváltozás miatt eltűnhet a tokaji bor
2020-01-30

A globális felmelegedés miatt átrendeződik a világ bortérképe a következő évtizedekben – tájékoztat az EuroNews egy amerikai tudományos akadémia folyóiratában (PNAS) megjelent tanulmányra hivatkozva.

Több mint nyolcszáz bor az évindító kóstolón
Több mint nyolcszáz bor az évindító kóstolón
2020-01-29

Több mint 800 magyar és külföldi borral, Furmint teremmel, valamint mesterkurzusokkal és előadásokkal várja az érdeklődőket a Winelovers Grand borkóstoló szombaton a Corinthia Hotel Budapest termeiben.

360 ezer liter bor folyt egy folyóba Kalifornia államban
360 ezer liter bor folyt egy folyóba Kalifornia államban
2020-01-25

3600 hektoliter bort veszített el egy Kalifornia állambeli borgazdaság, miután az egyik bortartály ajtaja kinyílt szedán. A CNN híre szerint a bor egy patakba folyt Sonoma megyében.

Programok