NÉMET PROMÓCIÓS PROGRAM AZ AMERIKAI PIACON
A 'Destination Riesling' elnevezésű kampány három évig népszerűsíti a rizlinget a tengerentúlon.
A program teljes körű kommunikációs platformot hoz létre az európai rizlingek ismertségének növelésére az amerikai fogyasztók között. A három éves kampány elemei között vannak kereskedőket és közvetlenül a fogyasztókat célzó akciók is.
Borkereskedők és sommelier-k már régen felismerték az európai borok csodálatos minőségét csakúgy mint a kézműves borkészítés egyediségét. Mindezek ellenére a rizling csak mostanában népszerűvé válni az átlag amerikai fogyasztók körében, bár mostanra a leggyorsabban terjedő szőlőfajtává nőtte ki magát (35,6%-kos mennyiségi növekedéssel) Tavaly a borfogyasztás az Egyesült Államokban jelentősen nőtt, a német borok importja pedig 28%-kal emelkedett.
A kampány a legjobb európai rizlingek közti különbségeket és Németország, Ausztria és Elszáz egyedi terroirjait mutatja be.
A program elemei:
- "Riesling & Co." Tour: Borkereskedők és fogyasztók számára tervezett kóstolók San Franciscoban, Chicagoban és New Yorkban
- Megjelenés az Aspen Food & Wine Fesztiválon
- Riesling Week" (Rizling hét): New York, Chicago, Las Vegas és San Francisco éttermei poharanként kínálják a rizlingeket, valamint speciális étel-párosításokat kreálnak. New York, Chicago és San Francisco néhány kiválasztott kereskedőjénél is tartanak kóstolókat.
Off-line és On-line hirdetési kampány, valamint vírus-marketing eszközök - Sajtó-utak: Utazás a 'Rizling útján' legfontosabb borvidékek és borászok bemutatásával.
- Étel és bor párosító kampány: a közönség számára nyitott borszemináriumok és kóstolók
- "Az európai rizlingek marketingkampány segítségével a fajta-orientált amerikai fogyasztó számára bemutatjuk a rizlingek sokszínűségét és marketing támogatást biztosítunk a német és más európai világklasszis boroknak az amerikai piacon - tette hozzá Monika Reule a Wines of Germany képviselője.
További Hírek
2020-02-20
Minden borbarát tudja, hogy ha február, akkor Furmint. A furmint szempontjából koncentrált időszakban országszerte, sőt immár határainkon túl is éttermek, borkereskedők, események hívják fel a figyelmet a szőlőfajta értékeire.
2020-02-20
Bizarr vészhelyzet alakult ki Lustenau városában.
2020-02-19
Ismét megnyitja kapuit április első hétvégéjén a VinCE Budapest Wine Show a Várkert Bazárban. Az ország egyik legjobban várt beltéri boros eseményén több száz bor, pezsgő és párlat kóstolására lesz lehetőség.
2020-02-18
Nemzetközi irodalmi díjátadó ceremóniát színezett a vörös házasítás: a REDy.
2020-02-17
Az Argiolas szardíniai birtokon 5000 tonna szőlőt szüretelnek évente. Mariano és Barbara büszkék arra, hogy csak őshonos fajtáik vannak, így hozzájárulnak a körkörös gazdasághoz.
2020-02-12
Rekordszintre emelkedett a francia borok és szeszesitalok exportja tavaly, de az idei kilátások egyelőre kedvezőtlenek - írja az MTI a francia bor- és szeszesital-exportőrök szövetségének (FEVS) közlése nyomán.
2020-01-30
A Debrecen város bora címet most először egy teljes borkínálatban, hét kategóriában ítélték oda, a díjazottak egy évig lesznek a város borai.
2020-01-30
A globális felmelegedés miatt átrendeződik a világ bortérképe a következő évtizedekben – tájékoztat az EuroNews egy amerikai tudományos akadémia folyóiratában (PNAS) megjelent tanulmányra hivatkozva.
2020-01-29
Több mint 800 magyar és külföldi borral, Furmint teremmel, valamint mesterkurzusokkal és előadásokkal várja az érdeklődőket a Winelovers Grand borkóstoló szombaton a Corinthia Hotel Budapest termeiben.
2020-01-25
3600 hektoliter bort veszített el egy Kalifornia állambeli borgazdaság, miután az egyik bortartály ajtaja kinyílt szedán. A CNN híre szerint a bor egy patakba folyt Sonoma megyében.