Megújul Magyaroszág elsőszámú pálinkamárkája
A pálinka sikertörténete nem a múltban keresendő, hanem az állandó, prémium minőségben. A megújuló Rézangyal célja, hogy a márkanév nemzetközi szinten is megbízható választást jelentsen a fogyasztóknak.
2016-tól felfrissült külsővel, de a megszokott prémium minőségű tartalommal folytatja piaci tevékenységét a magyar pálinkakultúra meghatározó szereplője. Az első komolyabb nemzetközi sikereket elért pálinka brand új vizuális megjelenése illeszkedik a vállalat új marketing stratégiájához, de a márka önazonosságát meghatározó elemek változatlanok maradnak.
A Rézangyal az ország legjobb minőségű, prémium párlatainak felvásárlásával, és azok saját üzemében történő házasításával a piacon elsőként tudott egyenletesen magas minőségű termékeket előállítani. Ezzel a Rézangyal lett Magyarország első pálinkamárkája, amely termékeinek minősége tekintetében képes felvenni a versenyt a nagy nemzetközi alkohol brandekkel.
„A kis főzdék által kínált változó minőség a Rézangyal számára mindig elfogadhatatlan volt. Célunk, hogy a Rézangyal pálinkák biztos választást jelentsenek mindenkinek. A kis főzdék által előállított évjáratonként, esetleg főzetenként változó minőség nem járható út a nemzetközi érvényesülés felé vezető úton, ugyanis ez nem tükrözi a külföldön állandó vodka, tequila, whiskey, rum minőséghez szokott fogyasztók igényeit” – mondta el Borbáth Gabriella, a márka blendmestere.
A mostani frissítés keretében megújul a Rézangyal logó, a termékek címkéi, a márka hivatalos weboldala, valamint az összes marketing-kommunikációs eszköz a POS-ektől az autókig. Az új dizájn egyik kiemelt célja, a fiatal vásárlóközönség megszólítása, amit talán az új “Akkor… Iszunk egy pálinkát?!” szlogen demonstrál a legjobban.
„Az újratervezés során igyekeztünk megtartani a márka arculati elemeinek jól ismert jellegét. Nem szerettünk volna szakítani a már bevezetett és évek óta használt motívumokkal, viszont mindenképp fontosnak tartottuk ezek modernizációját, stilizálását. Nagyszerű példa erre a logo, ami – bár rögtön beazonosítható volt – vizuálisan és alkalmazhatósági szempontból sem volt ideális. Az új logo meg tudott maradni eredeti formájában, de újrarajzolásának és új vonalvezetésének köszönhetően sokkal tisztább, használhatóbb képet ad. A redesign célja, hogy fiatalítsunk és vagányságot csempésszünk a márka életébe.” – mondta el Haász Dömötör, a Rézangyal marketing vezetője.
A márka arculat megújításában HEYTHERE kommunikációs ügynökség volt a Rézangyal segítségére.
Jelenleg a Rézangyal márka 4 termékcsaládjának (Rézangyal Classic Válogatás, Rézangyal 55%, Rézangyal Ágyas Pálinkák, Fűszeres Meggy Likőr) összesen 24 terméke érhető el a boltok polcain.
További Hírek
2020-02-20
Minden borbarát tudja, hogy ha február, akkor Furmint. A furmint szempontjából koncentrált időszakban országszerte, sőt immár határainkon túl is éttermek, borkereskedők, események hívják fel a figyelmet a szőlőfajta értékeire.
2020-02-20
Bizarr vészhelyzet alakult ki Lustenau városában.
2020-02-19
Ismét megnyitja kapuit április első hétvégéjén a VinCE Budapest Wine Show a Várkert Bazárban. Az ország egyik legjobban várt beltéri boros eseményén több száz bor, pezsgő és párlat kóstolására lesz lehetőség.
2020-02-18
Nemzetközi irodalmi díjátadó ceremóniát színezett a vörös házasítás: a REDy.
2020-02-17
Az Argiolas szardíniai birtokon 5000 tonna szőlőt szüretelnek évente. Mariano és Barbara büszkék arra, hogy csak őshonos fajtáik vannak, így hozzájárulnak a körkörös gazdasághoz.
2020-02-12
Rekordszintre emelkedett a francia borok és szeszesitalok exportja tavaly, de az idei kilátások egyelőre kedvezőtlenek - írja az MTI a francia bor- és szeszesital-exportőrök szövetségének (FEVS) közlése nyomán.
2020-01-30
A Debrecen város bora címet most először egy teljes borkínálatban, hét kategóriában ítélték oda, a díjazottak egy évig lesznek a város borai.
2020-01-30
A globális felmelegedés miatt átrendeződik a világ bortérképe a következő évtizedekben – tájékoztat az EuroNews egy amerikai tudományos akadémia folyóiratában (PNAS) megjelent tanulmányra hivatkozva.
2020-01-29
Több mint 800 magyar és külföldi borral, Furmint teremmel, valamint mesterkurzusokkal és előadásokkal várja az érdeklődőket a Winelovers Grand borkóstoló szombaton a Corinthia Hotel Budapest termeiben.
2020-01-25
3600 hektoliter bort veszített el egy Kalifornia állambeli borgazdaság, miután az egyik bortartály ajtaja kinyílt szedán. A CNN híre szerint a bor egy patakba folyt Sonoma megyében.